Kezdő oldal|Szerviz
Vissza
Szervizek

LAPTOP SZERVIZ

Nem garanciális javítások esetén és alkatrészek rendelésében, az alábbi szervizpartner áll az Ön rendelkezésére:

Toplaptop Kft.

Békéscsaba szerviz: 06-66/323-188

email:szerviz@toplaptop.hu

 

 

Garanciális időn belüli meghibásodás esetén az alábbi márkaszervizek állnak ügyfeleink rendelkezésére:

 

ACER MÁRKASZERVIZEK

Az Acer központi szerviz ügyfélszolgálata (munkanapokon 9-17 óráig): +361-555-5200


ASUS MÁRKASZERVIZEK


ASUS szerviz - ügyfélszolgálat:
Telefon:+361-505-4561 9-17:30 óráig

Az ASUS Magyarország által működtetett szerviz-ügyfélszolgálat minden notebook, EeePC, PDA, navigáció és LCD termék garanciális ügyintézésében eljár.
A szervizszolgáltatás megrendeléséhez - szerviz-ügyfélszolgálati hibaelhárítás után - a www.asus.hu/rma oldalon található formanyomtatvány kitöltése szükséges. Magyar nyelvű technikai segítségnyújtás legfeljebb 24 órás válaszadással a http://vip.asus.com/eservice/techserv.aspx oldalon keresztül érhető el.

FixDirect Kft.
1033 Budapest, Huszti út 34
Telefon: +361-452-4670
Fax: +361-452-4672
email: info@fixdirect.hu
Nyitvatartás: hétfő-péntek: 8-17 óráig


ASUS PDA, PDA-telefon, navigáció, 7xx és 9xx sorozatú Eee PC termékek garanciális javítása:

CORDON Electronics Kft.
Személyes ügyfélfogadás: 1045 Budapest Széchenyi tér 9.
Telefon: +361-272-0708
Fax: +361-272-0709
email: asus@cirma.hu

DELL MÁRKASZERVIZEK


Toplaptop Kft.

5600 Békéscsaba, Orosházi út 60.
Telefon: +36-66/323-188 9:00-17:30
email: szerviz@toplaptopkft.hu

FUJITSU MÁRKASZERVIZEK


Helpdesk: +3640-200-440
+361-999-0380
Fax: +361-999-0389
email: hotlinehu@fujitsu-siemens.com

Szervizpartner kereső: +361-999-0381
SCALEO, AMILO termékek: +361-999-0382
SCENIC, ESPRIMO, CELSIUS, FUTRO termékek: +361-999-0383

http://www.fujitsu-siemens.hu/support/contact/hungarianhelpdesk.html

HP MÁRKASZERVIZEK


Üzleti modellek:
+361-382-1111

Otthoni modellek (Pavilion):
+3640-200-629

A fenti telefonszámon lehet a hibát bejelenteni, illetve a legközelebbi szervizpartnert megtalálni.

LENOVO MÁRKASZERVIZEK


A szervizek listáját és elérhetőségét az alábbi linken találja meg: http://lenovo.hu/tudas/tudas_service.htm

MITAC MIO MÁRKASZERVIZEK


Háztól házig szervizszolgáltatás: +3640-101-711

MSI MÁRKASZERVIZEK


Garanciális hiba bejelentése, technikai támogatás:
Telefon: +361-236-7777
Pick Up and Return (futár viszi- megjavítja- visszahozza díjmentesen) service igénylése:
futar@albacomp.hu (üres email elküldésével automata válaszban érkezik az űrlap amit ki kell tölteni)

SAMSUNG MÁRKASZERVIZEK


Telefonos ügyfélszolgálatunkon, az ingyenesen hívható 06-80-7267864 (06-80-SAMSUNG) számon hétfőtől péntekig, 8 és 18 óra között, szombaton pedig 9 és 16 óra között az alábbi kérdésekkel
kapcsolatban várjuk hívását:

* Általános termékismertetés
* Tanácsadás vásárlás előtt álló ügyfeleinknek
* Készülék beállításokkal kapcsolatos információk
* Szervizpartnereinkkel kapcsolatos tájékoztatás
* Vásárlói észrevételek, javaslatok fogadása termékeinkről és szolgáltatásainkról
* Javítási igény felvétele és továbbítása szerződött márkaszervizeink felé – ebben az esetben kérjük, készítse elő a termék jótállási jegyét és/vagy számláját!

Éljen az általunk kínált lehetőségekkel, lépjen kapcsolatba velünk! Ügyfélszolgálatunk készséggel fogadja minden termékeinkkel, illetve szolgáltatásainkkal kapcsolatos kérdéseit és észrevételeit.

TOSHIBA MÁRKASZERVIZEK
Atlantis 2009 Számítástechnikai Kft.
Cím: 1036 Budapest, Pacsirtamező u. 19.
Nyitvatartás: Hétfő-Péntek 9.00 - 17.00
Telefon:
+36 (20) 535-0053
+36 (20) 535-0063
+36 (1) 201-2578
Fax: +36 (1) 700-2685
E-mail: office@atlantisnotebook.hu

FixDirect Kft.
1033 Budapest, Huszti út 34
Telefon: +361-452-4670
Fax: +361-452-4672
email: info@fixdirect.hu
Nyitvatartás: hétfő-péntek: 8-18 óráig

Általános vállalási feltételek

A termék átadásakor kérjük bemutatni a készülékhez kiadott Jótállási Jegy eredeti és szabályosan kitöltött példányát. Ennek hiányában a vásárlást igazoló számla másolatát. Ezen dokumentumok hiánya esetén a szerviz csak fizetős javításra tudja átvenni a készüléket.
Amennyiben a javítás során bebizonyosodik, hogy a problémát nem meghibásodás, hanem a készülék helytelen használata okozta, a megbízó köteles kifizetni a bevizsgálási díjat.

Technotrade Informatikai ZRt
1147 Budapest Öv u. 185.
Telefon: +361-467-6111
Fax: +361-252-6470
Nyitva tartás: hétfő-csütörtök: 8:30-16 óráig
péntek: 8:30-14 óráig
Országos szervizhálózat listája, elérhetőségeik:

http://www.technotrade.hu/elerhetosegeink
Összehasonlító
Kedvencek

Az Ön kosara üres!