Online hitel
Online hitel információk
Hiteligénylést mindazon 18. életévüket betöltött, természetes személyek adhatnak be, akik megfelelnek az alábbi követelményeknek:
- Magyarországon levő állandó lakcím
- igazolt, rendszeres jövedelem
- munkahelyen, vagy munkavégzés helyén vezetékes telefonon való közvetlen elérhetőség
- nyugdíjasok, nevelőszülők esetében a lakcím kártyára bejegyzett tartózkodási címen, vezetékes telefonon való közvetlen elérhetőség
- munkaviszonyában nem áll próbaidő vagy felmondás alatt
Szükséges dokumentumok:
Személyazonosságot és lakcímet igazoló okmányok:
- Magyar hatóság által kiállított
- érvényes állandó személyi igazolvány, vagy
- érvényes személyazonosító igazolvány és lakcímkártya, vagy
- új típusú kártya formátumú vezetői engedély és lakcímkártya, vagy érvényes útlevél és lakcímkártya
Egyéb dokumentum:
- Érvényes adóigazolvány
Lakcímet igazoló egyéb okmányok:
- Két hónapnál nem régebbi, a hitelkérelemben megjelölt tartózkodási hely címére szóló bankszámlakivonat, vagy telefonszámla, illetve ezek hiányában gáz-, villany-, víz-, kábeltelevízió-, táv-hő-, közös költség-, vagy vezetékes internetszámla (a szolgáltató által kiállított eredeti száma másolata)
Jövedelmet igazoló okmányok:
- Ha Ön munkavállaló:
30 napnál nem régebbi, ugyanazon munkáltatónál eltöltött min. 3 hónapos munkaviszonyról szóló munkáltatói igazolás (a Magyar Cetelem Bank Zrt. formanyomtatványa, vagy a Magyar Cetelem Bank Zrt. formanyomtatványán szereplő adatokat tartalmazó egyéb munkáltatói igazolás) - Ha Ön vállalkozó:
Vállalkozók esetében az adóhatóság által érkeztetett előző évi Szja-bevallás, vagy az adóhatóságtól származó jövedelemigazolás - Ha Ön őstermelő:
Őstermelők esetében őstermelői igazolvány és értékesítési betétlap, vagy az adóhatóságtól származó jövedelemigazolás - Ha Ön nyugdíjas:
Utolsó nyugdíjszelvény és nyugdíj törzslap, vagy bankszámlakivonat, vagy utazási igazolvány és nyugdíjszelvény, vagy tárgy évi év eleji összesítő a nyugdíj összegéről. Rokkant nyugdíjasok esetében határozat a rokkant nyugdíj megállapításáról
A fent felsoroltakon kívül a Bank további dokumentumok becsatolását is kérheti.
A Toplaptop Kft. a Magyar Cetelem Bank Zrt. hitelközvetítője, a Bank a hitelbírálathoz szükséges dokumentumok meghatározásának, valamint a hitelbírálatnak a jogát fenntartja.
Érvényes 2016.06.08-tól visszavonásig.
Súgó
A megrendeléstől számítva mikor kapom meg a terméket?
A termék fogyasztóhoz jutása általában 1-2 nap alatt le szokott zajlani. Ennek feltétele, hogy a bank által megadott szükséges dokumentumokat Ön összegyűjtse és elpostázza az üzletnek. Az üzlet azokat leellenőrzi, és ha rendben találja, akkor kiszállítja Önnek a terméket.
Szerződéses csomagot a banknak vagy a boltnak küldjem?
A szerződéses csomagot mindig az üzlet számára kell visszaküldeni.
A szerződéscsomagot én kapom vagy a bolt?
Amennyiben hiteligénylése a bank által elfogasára kerül Ön kap egy egy e-mailt, melynek mellékleteként megkapja a szerződsécsomagot, amit ki tud nyomtatni. Amennyiben nincs nyomtatási lehetősége, jelezze az üzletnek, hogy faxolják el Önnek.
Ha technikai hiba lép fel, kinek kell jelezni? Üzletnek vagy a banknak?
Technikai hiba esetén, kérjük, az üzlettel vegye fel a kapcsolatot.
Szükséges-e a hitelbírálat, ha már meglévő ügyfél vagyok?
Igen, mivel minden hiteligénylés új bírálatot von maga után, és a szükséges okmányok listája is csak a hitelkérelem felrögzítése után lesz végleges.
Miért nem kaptam meg e-mailben a szerződéscsomagot?
Előfordulhat, hogy levelezőjének tűzfala vagy spam beállításai blokkolták a levélhez kapcsolódó csatolmányokat. Ebben az esetben kérjük, hívja a webáruház információs vonalát, ahol kérésére elküldik Önnek újból a csatolmányt. Kérjük, ne adjon meg @citromail, @freemail, @t-online végződésű email címeket, mert ezen szolgáltatók esetén valószínűleg a levélcsatolmány nem érkezik meg.
Ügynöki tájékoztató
Tájékoztató (függő közvetítő)
a) Cégnév: TopLaptop Kft.
Székhely: 5600 Békéscsaba, Orosházi út 60.
Levelezési cím: 5600 Békéscsaba, Orosházi út 60.
Felügyeleti hatóság megjelölése: Magyar Nemzeti Bank (központi levélcím: H-1534 Budapest BKKP Postafiók: 777., Központi telefon: (36-1) 4899-100, központi fax: (36-1) 4899-102, E-mail: ugyfelszolgalat@mnb.hu)
b) Társaságunk a Magyar Nemzeti Bank által a közvetítőkről vezetett nyilvántartásban szerepel. A nyilvántartást ellenőrizni lehet a fenti elérhetőségeken, illetve a mnb.hu honlapon keresztül.
c) Társaságunk függő közvetítőként a Magyar Cetelem Zrt. megbízó nevében és javára jár el, a megbízó érdekeit képviseli,
d) Társaságunk a pénzügyi szolgáltatási szerződés megkötéséért közvetítői díjazásban nem részesül.
e) Társaságunk a jelzáloghitelhez vagy a fogyasztónak nyújtott ingatlanra vonatkozó pénzügyi lízinghez kapcsolódó - a hitel és pénzkölcsön, valamint pénzügyi lízing nyújtásától, továbbá a pénzügyi szolgáltatás közvetítésétől elkülönülő - személyre szabott ajánlások adása (hiteltanácsadás) szolgáltatást nem nyújt
f) Társaságunk, illetve a Magyar Cetelem Zrt. megbízó biztosítja, hogy az ügyfél Társaságunk magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban (személyesen, telefonon) vagy írásban (személyesen vagy más által átadott irat útján, postai úton, telefaxon, elektronikus levélben) közölhesse.
Társaságunk a szóbeli panaszt valamennyi, az ügyfelek számára nyitva álló helyiségben, annak nyitvatartási idejében, ennek hiányában a székhelyén minden munkanapon 8 órától 16 óráig, a telefonon közölt szóbeli panaszt minden munkanapon 8 órától 16 óráig, elektronikus eléréssel - üzemzavar esetén megfelelő más elérhetőséget biztosítva - az írásbeli panaszt folyamatosan fogadja. A Magyar Cetelem Zrt. a székhelyén minden munkanapon 8 órától 16 óráig, a telefonon közölt szóbeli panaszt minden munkanapon és a hét egy munkanapján (hétfőn) 8 órától 20 óráig, elektronikus eléréssel - üzemzavar esetén megfelelő más elérhetőséget biztosítva - az írásbeli panaszt folyamatosan fogadja. Társaságunk, illetve a Magyar Cetelem Zrt. a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Társaságunk, illetve a Magyar Cetelem Zrt. az írásbeli panasszal kapcsolatos, indokolással ellátott álláspontját a panasz közlését követő 30 napon belül megküldi az ügyfélnek.
A hitelező valamint Társaságunk szolgáltatásával vagy eljárásával kapcsolatos panasz elutasítása vagy fogyasztó számára kedvezőtlen kezelése esetén a fogyasztónak minősülő ügyfél az alábbiakhoz fordulhat:
- A szerződés létrejöttével, érvényességével, joghatásaival és megszűnésével, továbbá a szerződésszegéssel és annak joghatásaival kapcsolatos jogvita rendezése érdekében a polgári perrendtartás szabályai szerint bírósághoz fordulhat, vagy a Pénzügyi Békéltető Testület eljárását kezdeményezheti. A Pénzügyi Békéltető Testület: aktuális elérhetősége: Pénzügyi Békéltető Testület H-1525 Budapest Pf.:172., telefon: +36-40-203-776.
- Magyar Nemzeti Bankról szóló törvény fogyasztóvédelmi rendelkezéseinek megsértése miatt, a Magyar Nemzeti Banknál fogyasztóvédelmi eljárást kezdeményezhet; Levelezési cím: Magyar Nemzeti Bank 1534 Budapest BKKP Pf. 777, telefon: 06-1-4899-100, e-mail cím: ugyfelszolgalat@mnb.hu.
A panasz elutasítása vagy a panasz kivizsgálására előírt 30 naptári napos törvényi válaszadási határidő eredménytelen eltelte esetén a fogyasztónak nem minősülő ügyfél bírósághoz fordulhat.